Bedankt! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Machteld Kok - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Machteld Kok - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg Machteld

21 Augustus 2005 | Nederland, Doetinchem

Via deze weg wil ik alle mensen bedanken die gisteravond op mijn feestje waren!Ik vond het super, heb genoten van alle lieve dingen en mooie cadeau's.
Ik kan hier zeker wel een half jaar op teren!!Super....Bedankt!

Lief zijn jullie!

Love,
Machteld

  • 21 Augustus 2005 - 13:42

    Crispijn:

    Hey Machteld! Super fijn om je toch nog even officieel uit te kunnen zwaaien! Ik vond het zeer gezellig! We houden contact per site/mail!

    Heel veel liefs,

    Crispijn

  • 21 Augustus 2005 - 14:24

    Mandy:

    He Maggie,

    Het was ook hartstikke gezellig! Leuk om al je vrienden & familie zo bij elkaar te zien. Heeeeeel erg veel plezier en tot over een half jaar! We keep in touch,...

    Liefs Mandy

  • 21 Augustus 2005 - 15:10

    Anna:

    Iedereen doet die lieve dingen voor een lief persoon!
    Machteld succes!
    Dikke kus en een dikkere knuffel, Anna

  • 21 Augustus 2005 - 15:18

    Natasha:

    hey meid,
    vond het jammer dat ik er gister niet bij kon zijn. veel plezier daar.

    dikke kus natas

  • 21 Augustus 2005 - 18:03

    Dianne:

    Hi Honey,

    "Have I told you lately that I love you? Have I told there's no one above you? You fill my heart with gladness, take away my sadness... Ease my troubles, that's what you do" Elke dag om 20 uur, pop.

    Dik kus je D

  • 21 Augustus 2005 - 19:29

    Oma:

    Het genoegen was geheel aan mijn zijde . Ik heb ervan genoten en hoop echt dat jij er inderdaad lang op kunt teren , want dat is de bedoeling .Nogmaals een heel goede reis en verblijf . We'LL KEEP IN TOUCH.

    Dag lieve schat .
    Dikke kus Oma

  • 22 Augustus 2005 - 10:44

    Wen&Dj:

    Lieve schat,

    konden er helaas niet bij zijn zaterdag, maar hebben goed afscheid kunnen nemen vanmorgen op Schiphol. De zenuwen zullen inmiddels wel weg zijn. Heeeel erg veel plezier en geniet!!! We mailen/bellen en smsen.

    Dikke, dikke kus.
    We houden van je.

    Dj en Wen

  • 22 Augustus 2005 - 11:09

    Kirsten (zus):

    He schat,we zijn nu weer thuis...Je zit lekker in het vliegtuig...daar ben ik toch best een beetje jaloers op!Kusje

  • 22 Augustus 2005 - 14:09

    Jolanda VanErkel:

    Hé Meid!
    Je zal er nu wel bijna zijn, zou zo met je mee willen! Geef je dit land dat mijn hart gestolen heeft een warme omhelzing van mij? Voorzichtig doen en geniet van wat je meemaakt, een half jaar is erg vlug om! Ik hoor van je!
    Liefs Jolanda

  • 22 Augustus 2005 - 15:04

    Kirsten:

    Hé lief meisje!
    Het was zeker geslaagd! En ondanks de traantjes vanmorgen ook fijn om je echt uit te zwaaien! Hopelijk kun je laten weten wanneer je veilig bent aangekomen per jeep! We wachten met smart op je eerste verhalen, maar eerst vooral wennen en genieten!
    Veel liefs en een dikke kus!
    p.s. Je vliegtuig is gespot en staat prachtig op de foto!!

  • 22 Augustus 2005 - 18:37

    Carla:

    Hoi Maggie
    Hopelijk ben je nu aangekomen en van de eerste indruk kennis genomen.Het feestje was erg leuk, en goed dat er voor jou zoveel mensen waren gekomen om afscheid te nemen. Hopelijk heb je een fijne vlucht gehad en slaap je de 1ste nacht lekker in je nieuwe bedje.
    dikke kus, doei

  • 22 Augustus 2005 - 18:45

    Tante Corrie En Oom Aart:

    Lieve Machteld,
    We dneken veel aan jou en hopen dat je een fijne tijd zult hebben en we weten dat de Heere jou en onze Bewaarder is.

  • 22 Augustus 2005 - 19:19

    Janneke:

    Hey Machteld! Ja daar zit je dan in Ghana! Ik weet ook nog precies hoe de eerste indrukken waren! Je hebt vast genoeg gezien en gelezen van het land, maar de eerste indrukken zijn zo overweldigend. Laat alles lekker over je heenkomen, doe het rustig aan met het weer en..geniet! Ik wens je heel veel plezier en toi toi toi, ook dat laatste zul je soms best nodig hebben. Ik ga je volgen via de site hoor! Lieve groetjes Janneke

  • 23 Augustus 2005 - 06:26

    Marian:

    Hey machteld,
    Jij ook bedankt voor het leuke feestje. Veel succes en plezier.....we houden contact.

    Dikke kus,
    Marian

  • 23 Augustus 2005 - 08:48

    LIESBETH:

    lIEVE MACHTELD
    WAT WAS HET GEZELLIG
    ZATERDAG AVOND
    NU BEN JE ALWEER IN gHANA GELAND ALS HET GOED IS EN WACHTEN WIJ MET SPANNING OP EEN EERSTE TEKEN VAN LEVEN . LIEVE GROETJES lIESBETH

  • 23 Augustus 2005 - 12:43

    Kirsten Zus:

    He, schat!! Ben je er al? Zijn het lieve mensen? Mooie zwarte mannen zeker?
    Kusje en mis je al

  • 23 Augustus 2005 - 15:45

    Dagmar:

    hee maggie,
    ik mis je al wel maar ik weet weer wat meer van jou nu je weg bent.
    ik hoop dat je het heel leuk en gezellig hebt.

    1001 kusjes

    dagmar

  • 23 Augustus 2005 - 17:00

    Oma:

    Zojuist gehoord dat je gelukkig goed aangekomen bent Nu gaat het avontuur beginnen . Spannend !
    Heel erg benieuwd .

    Tot horens 'Liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Machteld
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 46770

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2005 - 23 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: