Oost-west, thuis is het ook wel weer fijn! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Machteld Kok - WaarBenJij.nu Oost-west, thuis is het ook wel weer fijn! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Machteld Kok - WaarBenJij.nu

Oost-west, thuis is het ook wel weer fijn!

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg Machteld

24 Januari 2006 | Nederland, Doetinchem

Dat was het dan.....5 maanden vol avontuur, warmte en vriendschappen....terug naar het warme Nederland (binnenshuis dan)!
Zondagavond zijn we om half 12 weggevlogen uit Accra en na 5 uur wachten op Londen kwamen we om 2 uur gisterenmiddag aan op schiphol!Ik kwam er weer goed vanaf want ik had namelijk 'weer' enorm overgewicht, qua koffer, en dat hebben ze allemaal geaccepteerd!Mijn koffer moest in nederland nog wel even open maar ik had tactisch gezien al mijn lingerie (SCHOON!!) en gedoe bovenop gelegd in de hoop dat ALS mijn koffer open moest een man deze eer zou hebben. Wat moest ik lachen om zijn hoofd zeg, toen hij de koffer opendeed!Hij mocht dus ook snel weer dicht!;-)(met dank aan Donna Piu Lingerie voor de mooie spullen waardoor de schok voor de man nog iets groter was ;-))

Ik moet zeggen dat het ook wel weer lekker is om thuis te zijn!Ik heb me thuisgevoeld en voel me thuis in de Ghaneese cultuur maar kan me ook goed vermaken in onze!
Ik kan terugkijken op de mooiste tijd van mijn leven en wil jullie nogmaals bedanken voor alle leuke berichten, gesprekken en smsjes!

Dieuwke en Pascal wil ik speciaal bedanken voor onze tijd samen!Ik heb het echt fantastisch genoten en kan niet anders zeggen....By all means...It was great!

Bij deze ook gelijk mijn nieuwe nummer: 06-24104341

Deze week ga ik ook weer verhuizen naar mijn kamertje in Nijmegen...gelijk weer druk maar ik hoop jullie snel allemaal weer een keer in levende lijve te kussen!

Liefs Maggie

  • 24 Januari 2006 - 21:50

    Oarde:

    Wij vinden het ook heerlijk dat je weer thuis bent!

  • 24 Januari 2006 - 22:47

    Selma:

    Hej machteld, leuk te horen dat je het zo leuk hebt gehad daar, maar nog leuker dat je weer thuis bent! Tot gauw.X

  • 24 Januari 2006 - 23:50

    DJ & Wen:

    He machie. Helemaal top dat je er weer bent. Binnenshuis is inderdaad een lekker gevoels tempje. We zien je snel! x (Ohja het "zweethok" voor 80 graden en hoger staat gereed... voor het geval je je nog in ghana wil wanen... :))

  • 25 Januari 2006 - 00:24

    Maggie:

    Welcome back, love you see you soon!
    Liefs Hannah

  • 25 Januari 2006 - 08:06

    Anna:

    Ben blij :D dat je weer thuis bent na al je mooie avonturen! Je nieuwe nummer staat in mijn telefoon, dus we bellen snel!
    kussss

  • 25 Januari 2006 - 09:05

    Kirsten:

    Wat een feest dat je weer thuis bent! En bij heimwee naar Afrika pakken we een zonnebankje met als toetje een echte cappuccino en een broodje caprese bij de Blonde Pater! Hoei!
    Bedankt voor al je mooie verhalen!! We hebben genoten!

  • 25 Januari 2006 - 10:04

    Jolanda V. Erkel:

    Hoi Machteld!

    Dank voor al je mooie verhalen in de afgelopen maanden! Ben helemaal met je mee gereist! Wanneer je binnenkort een keer tijd hebt zou ik het super vinden om bij te kletsen en foto's te kijken! Laat maar wat van je horen als je het er naar hebt. Kan me voorstellen dat het omschakelen even tijd nodig heeft!
    Liefs Jolan

  • 25 Januari 2006 - 11:29

    Marian:

    Welkom thuis lieve Machteld.
    Tot volgende week!

    Dikke kus!

    PS: je bent van harte welkom om binnenkort een keer stamppot te komen eten!

  • 25 Januari 2006 - 11:38

    Emma:

    welkom terug in nederland, zal wel wennen zijn hier in de bibberrrrrrrrrrrkou! xx

  • 25 Januari 2006 - 12:11

    Hettie:

    Lieve Machteld,fijn dat je weer gezond en wel thuis bent gekomen.Is het ook niet heel raar,vanuit zo'n land weer in Nederland?
    Wel jammer dat alle mooie berichten van jou nu ook gestopt zijn.Ik vond het geweldig!!!!bedankt!!!Hettie

  • 25 Januari 2006 - 13:00

    Marja Langenhuizen:

    hoi Machteld,

    welkom in Holland uiteraard. Ik heb je steeds op afstand gevolgd. Ben blij voor je dat dit avontuur je gebracht heeft (of misschien nog meer) wat je had gehoopt. Ik zie je mailtje nog voor me ...ik wil het, ik wil het , ik wil het.. Veel succes met de volgende fase...afstuderen. Ook een leuke uitdaging.

    groet Marja

  • 25 Januari 2006 - 14:19

    Liesbeth:

    Lieve Machteld
    Ben je nog steeds blij dat je thuis bent???
    koud he .
    En nu maar weer verhuizen !!
    Gauw tot ziens

  • 25 Januari 2006 - 16:23

    Wendy:

    Welkom welkom thuis!!
    Ontzettend bedankt voor al je mooie verhalen, heb ervan genoten! We smsen en tot zondag!!!!
    dikke kus

  • 25 Januari 2006 - 17:34

    Janneke Moed:

    Hey Machteld!! Ook ik heb genoten van al je verhalen, was zelf weer een beetje terug in Ghana.. Geniet ervan om iedereen weer te zien! Groetjes Janneke

  • 26 Januari 2006 - 08:06

    Joekie:

    Hey mach, welkom thuis!!! ennuh tot snel?!!!
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Machteld
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2145
Totaal aantal bezoekers 46731

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2005 - 23 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: